Ca tio timmar kvar

Om ca tio timmar får jag mitt resultat från fysiologitentan. Det kan som sagt gå precis hur som helst. Tror inte jag kommer kunna sova inatt. På lördag gör jag cellbion och jag sitter och pluggar inför det dag och natt så jag hinner inte skriva så mycket.

Har lite problem med resan hem och vet inte om jag kommer hem i sommar. Har inga pengar. Hinner inte oroa mig för det just nu dock. Håller tummarna för att jag kommer hem.

Ni får sända lite positiv energi till mig imorgon så att jag får ett bra resultat på fysiologitentan. Hade varit roligt att få lite självrespekt igen då jag känner mig ganska nedbruten efter alla dåliga tentaresultat...

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alex, det kommer gå BRAAAAAAA!!!!
och jag är ju här rätt länge till, så det blir du o jag som myser!
Ring imorrn när du fått reda på svaret!
PUSS
Julia

Anonym sa...

Vi får väl göra en insamling till din hemresa. Vad kostar den? Hur blir det med Yoda? Fystentan går nog bra ska du se.
Hälsar Siv och Kaj

Anonym sa...

Instämmer helt med Siv och Kaj här =)
Puss. Veronica

Skicka en kommentar