That's what friends are for



Tänkte göra en liten hyllning till min fina vän Julia som varit så underbar och hjälpt mig mycket med pluggmaterial denna snurriga termin. Tusen tack Jewls! Jag har haft sådan tur här nere och fått så många nya fina vänner, Hillen, Julia, Sadie, Alex, Egill med många fler, jag tittar på er <3

And now for something completely different



Fick mycket kommentarer om min hunduppfostran för något inlägg sedan. Har även fått lite mail ang samma sak. Tack för alla fina råd, speciellt från Emma och morfar.

Jag glömde nämna att jag straffade honom så hårt för att han var extremt olydig direkt när vi kom in genom dörren. Till saken hör att han hade rullat runt i människobajs (varför bajsar folk i stadsparken?) och det var därför extremt viktigt att han inte skulle springa runt och hoppa upp på möbler vilket var exakt vad han försökte göra :) Jag straffade honom alltså inte trettio minuter efter han hade varit dum utan direkt när han inte lydde mig när vi kom innanför dörren. Jag har läst mycket om hunduppfostran sedan jag skaffade Yoda och jag har koll på alla do's and dont's : )


Annars har jag inte mycket att tillägga. Ska plugga dag och natt tills Veronica kommer och kommer nog uppdatera igen först efter hon har åkt hem igen. Tror jag. Hoppas alla får en trevlig kväll!


Whaaat?


5 kommentarer:

Anonym sa...

tack för att du tog en bra bild på mig! ;)

Anonym sa...

och btw, vi är lyckligt lottade att ha DIG i våra liv! Du är så fantastisk på alla sätt och vis! mycket kärlek! <3

Emma sa...

Ah va bra att du har koll.. :D man vet ju aldrig.. =) Jag lärde Dexter springa med när jag cyklade idag! man lär sig nåt nytt varje dag med hund :)

Anonym sa...

whopaaa! :D Nu ska jag vara på flygplatsen om ca 4 timmar! Det ska bli så kul att komma gumms =) Puss.Veronica

Alexandra sa...

Whopaa? Hahaha. Jag väntar ju på msn, vart är du?? Jag ringer kl 02.00! Allt kommer gå jättebra. Tjata på alla busschaufförer du ser. Puss!

Skicka en kommentar