mm

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej har du tänk på att skaffa kille via nätet? Vad tycker du om sådant beteende? :) Tror du på kärlek via näteT? Har du någon pojkvän nu eftersom du pluggar så du kanske ej har tid eller? :) :P haha KRAM >3

Alexandra sa...

Haha vilken fråga. Det är inget för mig. Jag skulle undvika det om jag var du. Jag tror på att man ska vara vänner ett långt tag innan man blir tillsammans. Iallafall om man vill satsa på ett långt och seriöst förhållande. Men jag kan ha fel :)

Anonym sa...

Hej, behöver man alla MVG i gymnasiet för att komma in på läkarlinjen? Och om man går en omvårdnadsutbildning kan man inte komma in då? ^o)

Alex S sa...

tack behövde läsa detta! ska bli mitt mantra! :P

~im going to die, im going to die, im going to die...~ ^^

Anonym sa...

Shnyggo, känns som att jag hellre vill bli levande begravd än att plugga till cellbion, jag kommer ju inte hinna till på fredag, aaaaaaaahhhhhh!!!

Skicka en kommentar