Nio timmar kvar!



24.00!! Jag tar nattens första paus. Kommer sitta hela natten och repetera allt jag lärt mig. Det kan gå precis hur som helst. Vissa frågor kan jag som rinnande vatten tex allt som har med DNA och cellens funktioner att göra. Kommer det kemiska frågor är jag dock ganska körd. Provet kommer gå till så att jag får tre frågor. Jag antar att de första två är övergripande och den sista är mer detaljerad. Klarar man inte alla tre blir man inte godkänd. Skulle det hända har jag min andra chans i September. Men jag vill bli klar nu! Jag har lagt upp det så att jag gör den stora teoretiska tentan imorgon och den praktiska i september eftersom jag vill lägga allt krut på den teoretiska. På torsdag gör jag fysiologitentan vilken är lite lättare. Finns inga ord för hur lycklig jag kommer vara om jag klarar detta nu!!

Har satt i mig en del energidricka under kvällen och måste rekommendera Burn i shotformat. Det väckte mig likt en örfil på morgonen.

Tillbaka till repetition av meiosis!!

1 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Hej Alexandra!
Vad hemskt med din lilla chowchowkille.
Kan du mejla mig? commitments@live.se eller anna_lena1972@msn.com
Hoppas han känner sig lite bättre nu i alla fall.
Kram Anna-Lena

Skicka en kommentar