Första dagen i skolan

Klockan är 08.00 och jag har just skrapat ihop allt som kan tänkas behövas inför skolstarten. Idag kör vi igång direkt med anatomi och fysiologi. Jag vet fortfarande inte hurvida jag ska få gå kvar eller inte men har en tid bokad med rektorn idag. Håll tummarna för mig nu och be en liten bön!

Stackars Malin, min rumskompis som börjar ettan här i Cluj nu, har redan ringt upp mig två gånger nu på morgonen. Jag kommer ihåg hur jobbigt det var första dagarna, ingen hade schema, man visste aldrig vart man skulle vara och varje vaken timme stod man vid dekanatet och försökte krama ur dem all info man kunde. Det är lite jobbigt att alla lektioner är utspridda runt om i Cluj och det är upp till en själv och hitta dem. Håller tummarna för alla nya ettor, det är lite rörigt i början men det är värt besväret.

Nu måste jag rusa! Mamma ring mig efter 16 :D Puss & kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det löser sig för dig..
Jag har några vänner som tyvärr också måste till Oradea verkar det som, it's not fair! Så jävla sjukt .

ejjan sa...

de kommer gå såååå bra så de hära! :)

Skicka en kommentar