Emo






Ghosh i feel BLUE!

Då var det söndag. Inte bara det, det är en regnig grå trött söndag.... Jag har inte varit så här nere på år och dar. Fattar inte hur jag trasslade till allt. Mitt privatliv är en jäkla soppa likaså mina framtidsplaner. Jag vill bara sätta mig vid skolbänken och sätta tior i alla ämnen jag inte klarade av förra året. Känner mig som en idiot som inte fixade att komma in i tvåan. Måste nog ge datorspelen en del av skulden men jag skulle ha vetat bättre än att spendera ca 6h varje dag framför spel... Idioti. Jag MÅSTE sluta spela!! Det blir ju inte lättare när det kommer ut bättre och bättre spel hela tiden heller.


Antar att jag bara åkt ner i en svacka, ska inte klaga dock jag har hittat jobb och en del vänner här. Snart åker jag till gbg också och hälsar på alla. Bröder, pappa, Veronica etc... Saknar er så det gör ont.

Igår var jag och mamma ute på stureplan :D Haha det var spännande. Lite mycket folk bara, lönehelg och allt. Här kommer lite bilder. Hinner inte ta så mycket kort just nu tyvärr =)

Jag och mommii (vi gillar svart)

En annan rolig nyhet är att jag ligger på 90 63 99 nu ^^ De "magiska" måtten ska väl vara 90 60 90 tror jag. Nu börjar det närma sig. Hoppar in på närmsta modellagentur när jag tappat 3 kg till. Det är inget nytt precis med jäklar vad smala modellerna ska vara idag!! Helt galet. Men det är lätta pengar, och om det är någon som behöver pengar så är det jag. Har snart heltid på mitt nya jobb men vill jobb helgerna också så jag letar fortfarande fler jobb. Som sagt, säg till om ni har tips, och tusen tack för alla tips hittills!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej, jättebra blogg! tänkte fråga hur du lyckats gå ner så mycket i vikt, vad är det för diet du går på och hur mycket motionerar du? lycka till med studierna

Anonym sa...

Hej hej!

Vad roligt att du gillar bloggen. Jag provade mig fram ett tag innan jag hittade en diet som passade mig. Ett tag åt jag bara bönor och tonfisk under en lång tid, men i längden blir det väldigt jobbigt och jag var trött jämt, rasade dock i vikt. Nu gör jag så att jag undviker alla form av kolhydrater dvs inget ris, ingen pasta, ingen potatis osv. Jag äter istället mycket kött och kombinerar det med tex broccoli eller vitkol. (äter inget godis eller dylikt) Kort och gott, mycket protein och väldigt lite kolhydrater. Just nu springer jag också ca 40 min om dagen och kör lite sit-ups och armhävningar.

Jag vet att det finns andra dieter som fungerar bättre för andra men detta har fungerat allra bäst för mig =)) Hoppas detta var till hjälp.

Mvh,

Alexandra

Anonym sa...

Hej, spelade du under din tid här i Cluj? Hardcore raidin lr bara casual flummer?
Personligen har jag "äntligen" förstått sanningnen, och har laggt av med all sorts spel. All sorts.

Jag vet exact hur du känner dig:) Jag har gått emo 24/7 sedan dagen då jag förstod att jag failade att komma in i 2an. Men har börjat se ljuset igen. Går i skolan varje dag, gör alla små proven, pluggar regelbundet och försöker allmänt hitta rythmen som jag så enkelt tappade under första året.
Jag vet inte ifall du hinner plugga medan du jobbar i Sverige, men tro mig, plugga så ofta du kan. Tog mig 1-2 dagar att överhuvudtaget vågga öpna Grace igen :)

Hälsningar
Fallen Soldier

Anonym sa...

P.S
Din mamma är snygg! ;)

Anonym sa...

P.S.S
Jag menar hon ser bra ut i bilden...
Jag ber om ursäkt, kl är 03:20 här och hjärnan gav up 2 timmar sedan.
Gn

Anonym sa...

Haha vad roligt, En fellow gamer! Jag spelade under min tid i Cluj ja, satt och raidade Ulduar när det var nytt. Full epic och 80, need i say more :D Satt fast ganska redigt under sista månaderna i tvåan och mina betyg fick minst sagt lida. Idiotiskt.. Men det är svårt att slita sig. Hur gjorde du? Saknar du inte att spela nu? Jag håller på att bli galen. Spelade du wow?

Aaa finare mamma än min får man leta efter :D

Mvh,

Alexandra

Anonym sa...

Dumt nog yea, jag spelade under hela min tid i Cluj, hardcore.
Jag var MT så ville inte lämna mina "polare" och guildet utan sin MT. Men nu har jag hittat en replace, så det var inga fara:) Tog förväl och gquita, blev ganska sentimentalt, men så blir det när man vart där och lirat med folk som man känt sedan 3-4 år tbx.

Men nu är det studier och framtiden för hela slanten. Dags att grow up and take some responsibility.

MvH
Fallen S.

Skicka en kommentar