Snabba cash

Då var det klart, domen föll på 25000 kr..... Det var en större summa än jag hade väntat mig minst sagt. Det blir stackars mamma och pappa som får krypa på knäna för att min utbildning skall gå i hamn, och de har det redan svårt. Jag ska ta mig en riktig funderare nu över helgen och resonera kring hurvida det är detta jag vill göra med mitt liv. Jag tänker inte göra mina föräldrar panka i onödan... Om jag väljer att betala får jag åka hem till sverige nästa vecka och jobba i tre månader för att betala tillbaka alla pengar mina föräldrar lägger ut. Sedan börjar jag termin två med de nya ettorna i januari. Om allt går vägen sätter jag full pott och får börja tvåan nästa år. Men som sagt, jag ska ta mig en funderare =)
Just nu sitter jag och Malin hemma och studerar. Ettorna har just börjat gå igenom ryggkotorna så jag tänkte förhöra henne nu på kvällskvisten. Det ska nog gå bra så ambitiös som hon är :D Vi får se om mina kunskaper från år ett fortfarande sitter i.
Glöm nu inte studentfesten imorgon alla Clujare!! Det kommer bli jätteroligt! Dessutom har jag hört rykten om nollning imorgon, se upp alla ettor :D (undrar om man får kasta ägg?)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar