Statusrapport

Tänk vad mycket man kan göra på tjugo minuter… Man kan städa upp i lägenheten så att den ser hyfsad ut, man kan ta ett bad, eller fika. Man kan levla upp sin karaktär i wow till nivå tre ELLER så kan man ta en tupplur. Nu har jag väntat just 20 minuter på att mammas laptop ska starta upp sig så att man kan börja använda nätet.. TRÖTT DATOR!! Jag saknar min monsterdator hemma med neonljus och tusen-miljarder i ramminne! /cry

För er som inte märker det är jag på dåligt humör.. Förutom att jag har helt galen spelabstinens har Jag tvingat ut mig själv på joggingpass de senaste dagarna och just nu känns det som att jag har blivit manglad. För er som inte vet hur en mangel ser ut så kommer det en bild här:


Jag har ont ända in till piriformis (lol). Det är inte bara av skönhetsskäl jag har börjat ta mig i kragen med träningen utan mitt nya jobb kräver att mina biceps är mer funktionella än spagetti. Jag har fått ett bra jobb inom hemtjänsten och tar hand om en rullstolsbunden man. Jag tänker inte ens försöka förklara hur mycket insikter jag har fått sedan jag började jobba. Vi som inte använder rullstol har ingen aning om vilket projekt varje litet företagande blir när man inte kan använda sina ben och armar som man vill. Jag trivs bra men jobbet kräver att man är snabbtänkt och organiserad. Jag hoppas att lite träning skall hjälpa mig att bli skarpare, både fysiskt och psykiskt.

And now to something completely different! Aion! Ett nytt mmorpg. Vad jag har läst om det ser det ut att ha potential att ersätta wow som börjar bli lite rostigt, spelet släpptes 2004 /gasp. Det blir det första jag köper när jag kommer hem. Här kommer lite bilder ^^




Saknar er alla så mycket! Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar