This one goes out to my brother


Här har vi honom, min yngste bror. Tänkte skriva några rader om hur mycket jag tycker om honom. Jag kan tänka mig att jag känner samma sak för honom som jag kommer göra om jag någon gång får en son. Det finns tusen minnen. Skulle nog säga att han är min bästa vän här i livet ^^ Hehe tänkte köra några sköna citat han har kläckt men de är både opassande och interna så det struntar vi i. Skrattar konstant i varandras sällskap, det faller sig naturligt då vi har lika torr Börjessonhumor! (Eta prekrashna, eh brat?)



Jag tror att det är viktigt att ha syskon. Jag kan inte tänka mig ett liv utan. Man lär sig så otroligt mycket. Nu är Oliver dock en snorig tonåring med allt vad det innebär. Kan inte fatta att tiden går så fort. Igår bar jag runt på honom och lärde honom gå och idag är han 2 dm längre än mig och ger mig råd om hur jag ska lösa mina problem. Galet. Önskar att vi hade mer tid att ses.


Nu ska han tydligen flytta till Ukraina. Han, liksom jag, trivs inte i Sverige. Förstår mig inte riktigt på mentaliteten här uppe i norr måste jag säga. Får ta och flytta med honom (=


Kärlek också till mina andra två bröder Daniel och Magnus. Som sagt, hade aldrig velat ha ett liv utan syskon. Saknar er!!

Over and out

1 kommentarer:

Anonym sa...

Eta prekrashna sestra! :D. Spasiba za komplement!
Ja tebja toshe ljubju! :P

Skicka en kommentar