Tack mormor!

Min mormor är så söt, hon skickar troget vykort och paket ner hit till Rumänien. I dag kom ett extra fint paket och jag lovade mormor att lägga upp lite bilder :D Där träffade du mitt i prick mormor! Sommarkläder är en bristvara här =) Jag fick också lite fina dukar som gör hemmet lite mysigare, det kan behövas med två stundtals ganska grisiga män i huset :P Här är bilder på tröjan som mormor stickade som sitter ovanför ett linne hon skikade med. Älskar färgen.


Älskar turkost nu när man har fått lite färg. Tusen tack mormor. Den passar jättefint. Förresten, har du sett att jag har fått din haka? Det får jag också tacka för haha tycker den är lite originell. Puss och kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fiiin top mormor har stickat. Passade ju jättebra.

Anonym sa...

Hejsan Sandra! Tänk att toppen passade så bra. Hoppas att de blir lika bra med den svarta toppen till. Menar du verkligen att du och jag skulle ha likadana hakor.Vill du att jag skall virka mera dukar, så gör jag det så gärna. Bara du mäter först, och vulken färg.Ja du Sandra vad det skall bli roligt att träffas jag längtar så mycket.


Godnatt och sov gott morfar och mormor.

Anonym sa...

Be morfar att scanna in bilden på farmor Linnea när hon var ung. Bilden är i profil och kolla in hakan.

Skicka en kommentar