Ska det vara så svårt

Ska det vara så svårt att hitta en klänning!? Sprang runt i stan i fem timmar igår och hittade ingenting! Jag tänkte köpa något fint att ha när jag ska ut och fira att alla tentorna är klara, men det var lättare sagt än gjort. Jag är inte mycket för modet just nu, fast det har jag nog aldrig varit. Det är min fina mamma som är ansvarig för att jag har någorlunda koll på vad jag ska ha på mig och inte. Jag hade tänkt mig en stilren klassisk klänning. Väldigt kvinnlig och absolut inte plottrig. Jag älskar klänningar med markerad midja. Skulle nog säga att pennkjol är mitt favoritplagg. Allt jag hittade ute var utsvängda klänningar eller extremt färgglada klänningar och vi får inte glömma paljettklänningarna, i rumänien finns det gott om sådanna... Tillslut retrerade jag och åkte hem.

Här nedan har jag iallafall målat några klänningar med det stuket jag gillar. Tänkte att folk kunde tipsa mig om de hittar något liknande någonstans. För ett behagligt pris :D
Har ju inga akvarellfärger här eftersom jag aldrig får tid att måla så de två första är ifyllda med vanliga färgpennor medans den sista är lite haffsigt ifylld i datorn. Gillade dock det lite slarviga stuket bilden fick... Jag älskar den sista klänningen :D Den ser så enkel ut men ändå kan jag inte hitta någon liknande! Den första klänningen skulle jag nog inte våga ha på mig, men tycker den är farligt snygg :D Nu får jag sluta drömma och fortsätta plugga. Kram!







1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Sandra!
Jag har skickat ett paket till dig, som jag tror du får på torsdag.Så jag tror du får titta i din postlåda omkring den datum. resten får du läsa på kortet som finns i paketet.Klänningarna var jättesnygga som du hade ritat.Den med lång hals tyckte jag var jättesnygg. men kanske inte en sommarklänning.Vi har fått tag i Torbjörn,han har fått din bloggadress .Vi håller tummarna för dig för alla tentorna.

Hjärtliga hälsningar från mormor och morfar.


LYCKA TILL

Skicka en kommentar