Av alla dagar...


Av alla dagar så har jag blivit sjuk JUST dagen innan sista tentan! Varför!? Jag behöver alla krafter jag kan få för att sitta och plugga varje vaken minut :( På senare tid har jag haft en del otur som jag inte tycker att jag har förtjänat. Dessutom tappade jag bara farten och motivationen pga alla motgångar i slutet av denna terminen. Är besviken på mig själv men jag tror att jag kommer hitta motivation och lust bara jag får mitt efterlängtade jäkla sommarlov! Jag måste få vila lite.... Jag är så trött på studentlivet just nu så det finns inte!



Nu är det dock bara en dag kvar. Imorgon tentar jag av anatomin sedan är jag fri! Det första jag ska göra är att bara ligga i sängen. Inget annat. Bara ligga där och känna att jag kan ligga hur länge jag vill utan att det finns massa böcker som ropar på mig. (Jaa mamma, efter att jag har fixat med CSN) Hoppas ni har det bättre allihopa!


Ett jättetack till min fina mamma som hjälper mig så mycket! Jag vet att du tjatar för att du bryr dig. Älskar dig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig också gumman. Hoppas det har gått bra idag på anatomiprovet. //Mamma

Skicka en kommentar