Two down, two to go!

Wohoooo jag klarade fysiologiprovet! Två prov är där med avklarade och nu är det två kvar denna veckan! Efter att ha klarat biofysikprovet känns det som att jag kan klara allt :) Imorgon blir det rumänska prov och på lördag är det anatomi och sedan kan jag andas ut en liten stund. Är lite osäker på hur bra det kommer gå i anatomin, det är riktigt mycket att kunna, men jag hoppas att jag ska klara det om jag pluggar dag och natt tills lördagen. Jag har stressat så mycket de senaste dagarna och fått så lite sömn att jag knappt känner mig som en människa. Jag tror det är därför jag har fått en stor röd prick i ögat. Ser jätteläskigt ut. Jag hoppas den försvinner snart. Inte nog med att den kliar och gör ont, den får det att se ut som om jag skelar!!




Usch! Läskig prick. Ha det så bra sålänge. Tack för att ni kikade in!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra, det var inte bra. Kan du inte fråga läkarna på skolan vad det är för något.

Anonym sa...

Härligt! De andra vå plockar du också!
/sus

Skicka en kommentar