Fortfarande inget besked


I fredags sa sekreteraren att vice dekanen inte varit i Cluj under veckan och därför har jag inte fått besked från ministeriet. De säger att svar ska komma på måndag senast tisdag. Jag hoppas verkligen jag får mitt svar  imorgon. Jag orkar inte ha det så här. Gå omkring utan att veta hur det ska bli. Känns som att gå i tjock dimma. Jag drömmer om att jag får dåliga nyheter ifrån universitetet hela tiden. Att jag kommer till dekanatet och de säger att ministeriet vägrat acceptera mina papper och att det inte finns mer att göra. Jag har inte fått sova riktigt på flera veckor. Under dagarna försöker jag att slå bort alla oroliga tankar men det är som värst om nätterna.

Allt detta är som ett uppvaknande. Det känns som att jag lärt mig läxan att uppskatta det jag har. Om jag får stanna kvar här kommer jag tänka två gånger innan jag någonsin klagar på något igen.







Jag håller på att bli lite smått galen





2 kommentarer:

Anonym sa...

Oroliga tankar, ångest och sådant trevligt kommer alltid nattetid då du ska slappna av och försöka sova.

Men kom bara ihåg att ditt liv inte är kört om du nu skulle få ett negativt besked, även om det i nuläget ser mörkt ut.

Håller iaf tummarna på ett positivt besked den kommande veckan så jag önskar dig lycka till!

/Tomas

Anonym sa...

Du kommer att få stanna!
Så här får dom inte göra..

Skicka en kommentar