I fas

Har bara hunnit vara nere i Clujs centrum en gång sedan jag kom hit. Det är tur att jag har hund annars hade jag inte gått ut under hela denna tentaperioden. Men jag känner mig i fas. Jag har pluggat mycket och det känns som att detta skulle kunna gå bra. Har jag tur är jag tentafri om bara några veckor! Resttenta-fri i vilket fall :-)

Det är många som mailar mig ang Cluj nu. Många förstaårsstudenter som har många frågor om vad som gäller när skolan sätter igång, boende, papper från dekanatet etc. Tänkte bara be er lägga till mig på msn istället så får ni svar direkt. Jag glömmer ofta av att svara på alla mail, skäms*

Behöver ni hjälp eller har frågor så adda mig direkt. Jag hjälper till med det jag kan. Jag vet hur det känns att komma till ett helt nytt land och inte veta vad som gäller eller vart man ska vända sig: alexandra_merzolez@hotmail.com



Ha en trevlig kväll. Själv har jag suttit i mig fem kaffekoppar med intentionen att plugga halva natten. Kram!

1 kommentarer:

Luzmila sa...

UUsch känner igen mig..haha sitter med massa plugg och massa kaffe hahah! Lycka till på dina tentor!! LUZ

Skicka en kommentar