Lycka


Jag har just fått reda på att jag har klarat alla tentor!!

Detta är ren och skär lycka! Ni vet känslan när man har kämpat och sett ett mål i fjärran som har varit lite för bra och stort för att man ska kunna uppnå det. Känslan när man får sitt självförtroende tillbaka och känner att man klarar allt man bestämmer sig för. Den känslan är så otroligt vacker när man har saknat den så länge som jag har gjort. Jag är så lycklig.



Nu ska jag ta mig en lååång tupplur, den första stressfria på år och dar. Sedan ska jag ta min stackars hund till parken. Han har inte fått komma ut på några speciellt långa promenader under denna tentaperioden. Sedan ska jag spela hela kvällen tills jag storknar!

Tack alla ni som höll tummarna! Det hjälpte!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattiiiiis! =)

Dr. Julie sa...

Nu kan jag också andas ut när jag vet att du kommer finnas där de resternade 5 åren!
Fast tro inte att jag kommer bli snällare, haha!!
<3

Alexandra sa...

Haha tough love! <3 Tack så mycket. Detta är den bästa dagen på länge!

Anonym sa...

Grattis gumman!! Är så glad för din skull. Passa nu på att slappna av. Kram Mamma

anne sa...

Stort stort grattis!
Visste väl att du skulle klara detta!

Skicka en kommentar