Härlig vecka

Har firat mina avklarade tentor denna veckan med mina fantastiska vänner här i Cluj. Här kommer lite bilder:


Hillen, Julia och Rebeka (och jag i bakgrunden. Jag är lite för lång, speciellt med klackar) på After eight. Tyvärr är vakterna riktiga idioter där så jag rekommenderar inte att ni som är nya i Cluj går dit. De vägrar tex att släppa in folk från mellanöstern och de tvekar inte att använda våld mot tjejer.


Aaaw, love you long time!

Igår åkte jag, Rebeka och Jewls till Obsession. Det var helt ok musik för en gångs skull. Jag tror att det är det dyraste stället i stan att komma in på (30 kr, men det är dyrt för att vara i Rumänien!) Men det är en helt ok klubb. Lite up tight kanske.
Jag fick äntligen klä upp mig efter allt förkovrande i tjocka böcker =)


Haha, roligt kort. Killar har olika strategier när det gäller att ragga. Detta fungerade dock inte på någon av oss.



Tack så mycket Julia som betalat alla mina utgångar i dessa torra tider. Du är underbar!!

På måndag ska jag skicka in mina papper så att jag kan få CSN. Sedan har jag inte ett enda problem i världen. Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket är det pinsamaste raggningen som någon kille gjort på dig? :)

Alexandra sa...

Allt som har med boken "the game" att göra är pinsamt. Killar kör tydligen stenhårt på det sättet att ragga numera. (inte lika mycket i Rumänien men i Sverige är det pinsamt) Det är så uppenbart. Man kan inte annat än skratta.

Anonym sa...

Sötnosen min =) Blir så glad när du är glad =D Saknar dig! Jag har så mycket att berätta nu haha...hoppas hoppas hoppas att du kan komma till min 25 års dag! =) Skulle vara världens bästa pressent att träffa dig. Haha jag bubblar, finns som sagt mycket att prata om =) PUSS./ Veronica

Skicka en kommentar