Glest

Ja nu är det glest igen mellan inläggen, det vet jag. Jag har inte mycket intressant att skriva om. Jag tar det lugnt och slappnar av efter all stress. Har hittat på mycket kul med mina vänner och passat på att ta min hund till parken så ofta jag kan. Svävar fortfarande på ett lyckomoln och hoppas att jag ska få vara såhär lycklig för alltid.

Imorgon hoppas jag att jag ska få löst allt med CSN så att jag får pengar igen. Just nu är det ganska tuffa tider ekonomiskt men det känns som ett mindre problem nu när tentorna äntligen är avklarade.

Här kommer lite kort på min lille vovve. Han är dock inte så liten längre men han kommer alltid att vara min lille kille. Dessa bilderna togs i förrgår:




Här ligger han i hallen som han alltid gör när det är varmt ute. Stengolvet är kallt och skönt för en vovve som alltid är varm.

I veckan hjälpte Yoda till med datorn. Här ger han husse skruvmejseln.

Här funderar han på vart nätaggregatet ska sitta.

Att tigga mat....

...och sova, är Yodas favoritsysslor.

En nyvaken chow =)

Jag visste inte att man kunde älska ett djur såhär. Är så lycklig att jag har lille Yodi. (fast han kan vara en riktig pain in the ass ibland)

Hoppas alla har det fint. Och till alla nya ettor: Välkomna till Cluj!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alex jag saknar dig! Vi måste snacka...=) Puss.Veronica

Skicka en kommentar