The new crib


Äntligen flyttat! Det tar alltid längre tid än man tror och man behöver alltid mer flyttkartonger än man tror. Stress och stress. Men nu har jag äntligen fått börja packa upp i den nya fina lägenheten. Här kommer bilder:


Mitt rum :)


Det fina vita köket

Jag älskar att köket och badrummet går i vitt. Kunde inte be om en finare lägenhet.

Stooora hallen. Hunden älskar stengolv eftersom han har så tjock päls och alltid är varm. Han är lycklig nu när vi har kakel i tre rum :D

Och killrummet. De bläckblå gardinerna är inte speciellt snygga men de håller ute dagsljuset väldigt bra. Det uppskattas när man ska ha sovmorgon =)

Sedan har vi en stooor balkong som hunden kan leka på. Jag är så nöjd!



Jag är nästan gladast över min garderob! Jag har bott i väskor i ett år nu. Att ha lite ordning och reda känns som en välsignelse.

Just nu sitter jag i gamla lägenheten och använder internet. När jag får internet nere i den nya lägenheten ska jag uppdatera om hur jag lägger min makeup. Såg att det var många som ville det. Jätteglad för alla komplimanger! Kram på er så länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar