Vilken dag

Igår smidde jag och mamma som sagt planer inför mormors födelsedag idag. Och vilken födelsedag det blev. Jag tycker att jag och mamma pusslade ihop ett riktigt bra schema.



Vi väckte mormor med champagnefrukost på hotellet. Sedan åkte vi vidare och åt på en otroligt vacker restaurang med utsikt över hela Cluj för att sedan åka vidare och överraska mormor med manikyr.

Här sitter hon. Resultatet blev blodröda naglar :) Mycket läckert.

Yoda fick inte följa med in i salongen :/

Sedan utforskade vi Clujs vackra natur ett tag. Så tråkigt att det inte är bättre väder.


ÄlsklingsYoda fick äntligen springa fritt i det gröna.



Sedan åkte vi tillbaka till hotellet och gav mormor en makeover inför kvällen.

Här står vi alla utanför restaurang Millenium. Ett ställe jag rekomenderar starkt. Mycket vackert på insidan och utsikt över Cluj. Gillar det extra mycket eftersom det är inrett i barock-anda.



Visst är det fint?


Vi hade jätteroligt och pimplade vin och champagne som aldrig förr. Jag är inget stort fan av någon av dem men försöker lära mig.

Här har vi henne, den glada sjuttioåringen! Hurra hurra hurra för mormor!

<3>

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är väldigt vacker på bild #5.
Och mormor alexandra, grattis på 70 årsåldern! :-)

Anonym sa...

Snygga kläder du har på bilden där du står utanför restaurang Millenium, vad exakt har du på dig? :P

Anonym sa...

Kan du skriva på dina bilder vart du köper dina kläder ifrån? Skulle varit mycket bra :) Kram Lisa

Alexandra sa...

Hej hej. Vad roligt att jag får så mycket komplimanger för mina kläder. Nu är det tyvärr så att min mamma köper alla mina kläder till mig och jag har därför ingen koll vart de kommer ifrån. Jag måste erkänna att jag är ganska ointresserad av mode tyvärr ^^ Utanför Millenium har jag en svart pennkjol och en svart kavaj. Kavajen är mammas :D Kram!

Anonym sa...

Kavajen är Filippa K. //Mamma

Skicka en kommentar