Seminarium i Cellbiologi på fredag


På fredag är det dags för mitt första seminarium denna terminen. Eftersom jag går om terminen har jag extremt lite att göra då jag bara läser två kurser, cellbiologi och fysiologi. Jag trodde att det skulle vara hur lätt som helst att klara denna slappa termin men i stället har jag helt tappat farten. Det förvånar mig, jag brukar inte ge upp så lätt.

Förra terminen missade jag detta seminariet och fick därför inte göra slutprovet. Riktigt jobbigt. Därför hoppas jag att jag ska klara åtminstone en sexa med en kraftansträngning. Jag är så sur på mig själv för att jag har tappat motivationen.... Idioti....


Tack för alla fina kommentarer jag fick på förra inlägget. Kul att många tror på mig :D

*

Jag brukar ta trettio minuter varje dag och träna Yoda. Hittills har jag lärt honom "sitt" och "tass" och för tio minuter sedan lärde han sig äntligen "ligg" jag är så stolt! Nästa på schemat är "rulla runt". Här kommer en liten film på mig och Yoda när vi tränar. Som ni märker är Yoda mitt stora fritidsintresse.




Som ni märker är han lite osäker på det nya kommandot. Hade varit coolt att lära honom "high five"

Är så glad att jag har Yoda. Han gör livet lite lättare :) Solsken i hundformat.

Håll tummarna för fredagen är ni snälla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummar och tår!!// Mamma

Siv Johansson sa...

Hejsan Sandra!
Jag har presis suttit och njutit av den underbara filmen på dig och Joda. Jag blir mer och mer inponerad av datorn.Jag tyckte det var så fina ord som morfar skrev till dig. Vill du ha mera kalliografipennor, ursäkta stavningen.Vilken färg? Har ni flyttat ännu?Jag vill gärna ha din adress.Här har vi sommarvärme

Många kramar och pussar från morfar och mormor
Hälsa Ola.

Anonym sa...

Hej lilla Alex =) Tappa inte sugen nu, för då får jag nog komma ner och ruska om dig min vän haha =) Vad duktig han är lille vovven =) Det finns inte ord för hur mycket jag längtar efter att komma ner! Sån fin lista du har gjort till mig föresten =) Har svarat på ditt mail, läs det =) pusspuss. Veronica.

Skicka en kommentar