Fars dag





Grattis världens bästa pappa på fars dag! Tänker på dig och önskar att vi kunde ses oftare.

Jag har min pappa att tacka för mycket. Inte minst för att han höll koll på mig när jag var en vilsen tonåring. Som alla föräldrar har han fel och brister men genom hela min uppväxt har han gett mig väldigt nyttiga råd som har hjälpt mig mycket genom livet. Några av dem har blivit som ett mantra för mig:
"Förlita dig aldrig på någon utöver din familj" "När det gäller utbildning är allt annat oviktigt"

Nyttiga råd som jag önskar att jag tog till mig tidigare.

Ett av mina finaste minnen ifrån barndomen är då han lärde mig cykla. Sådana minnen följer med hela livet.

Hoppas bröderna inte glömmer av att fira dig där hemma pappa! Puss

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner inte dig men har läst din blogg i snart 2 år. du verkar vara en väldigt fin människa =)

Skicka en kommentar