Uppgiven (igen)


Nu är det inte lätt att se det roliga här i livet. Jag slet verkligen för anatomiprovet tex och det gick dåligt ändå. Jag fattar inte riktigt vad som gick fel. Dessutom är jag sjuk fortfarande fast febern har lagt sig lite. Jag är också pank i ordets sanna bemärkelse och behöver pengar som aldrig förr. Inte minst för att halva min tand har ramlat ut och jag har ett stort svart gapande hål i min hörntand nu. Tandläkare sökes! Jag har inte kunnat jobba för modellargenturen på ett tag eftersom jag har varit så sjuk och haft mycket i skolan så en egen inkomst är långt borta. Jag kommer inte få in några pengar som modell innan jag är färdigtränad och det tar sin lilla tid.
Livet känns kort och gott som en grå dimma just nu. Jag måste samla energi inför alla tentorna som kommer! Men vart ska jag hitta motivation? Motgångarna är lite för många nu... Usch vilket trist inlägg detta blev. Jag återkommer när jag har någonting roligt att berätta!
Ps. Tack mormor för alla fina kort du skickar!

1 kommentarer:

Mickis sa...

Hey hey hey, det ordnar sig! Don't worry, vi tar hand om dig! Drinks on me...=)

Skicka en kommentar