Pose it up!




Ja här är lite bilder på modeller som jobbar för samma agentur som jag pratade om i förra inlägget. Vissa av dem jobbar för Elite model just nu vilket är en av världens största modellagenturer. VAD ska jag göra bland dessa människor!? Fattar inte riktigt vad som händer just nu... De pratar om min potential hit och dit och pratar om att de ska ta mig till toppen, men jag har inte det som krävs. Den attityden och det självförtroendet som en modell måste ha kommer jag aldrig uppnå. Plus att detta bara kan vara en hobby och ett extraknäck för mig och jag måste balansera det så att jag hinner med skolan. Å ena sidan är det helt sjukt spännande men å andra sidan känns det helt omöjligt.
En stor fördel är att jag kommer tjäna pengar för väldigt lite jobb samt att jag kommer tvingas hålla mig i form och äta rätt. Det kommer behövas inte minst för studiernas skull. Jag skulle också behöva det ökade självförtroendet det kan ge mig. Vi har redan haft små kurser i hur jag ska förhålla mig till mig själv och hur jag ska hitta det självförtoende jag behöver och enligt dem borde ha. Nackdelarna är att jag kommer att jobba med min kropp mer än något annat. Jag måste posera i badkläder/underkläder då och då för att utöka mina jobbmöjligheter. Det är inte riktigt jag och det känns inte riktigt bra så möjligheten finns att jag bara struntar i hela grejen. Jaja nog om det. Nu är det studier som gäller resten av helgen. Usch livet känns som en cirkus just nu. På gott och ont. Kram på er!


3 kommentarer:

sandra sa...

Hejja hejja snyggo!! Du kommer klara det galant min sköna, är så stolt =)!

Mickis sa...

Instämmer, du har inget att vara nervös för! Just go with the flow...=)

Anonym sa...

Agentur, inte argentur...

Skicka en kommentar