Galen helg!

Jag sa i fredags att det var dags att ha en riktigt galen helg eftersom vi inte kommer få tillfälle att gå ut och roa oss på ett ganska långt tag. Tentaperioden närmar sig och skolan blir allt mer utmanande. Men en galen helg blev det sagt och gjort! Nu var det ju också sagt att denna veckan skulle bli starten på en intensiv pluggperiod men det är lättare sagt än gjort. Speciellt när en fysiologiläxa på 12 st A4 sidor dimper ner i knäet samtidigt som man ska pränta in 6 sidor cellbiologi i huvudet. Usch. Men det är dags att ta sig i kragen nu och kämpa på lite! Här kommer bilder från helgens bravader:



Första Maj firade vi ett gäng på baracca. Vi var glada över att få vara lediga från skolan.

På lördagen var det dags för inflyttningsfest, vi blev en hel del svenskar både från tandläkarlinjen och läkarlinjen.

Killarna körde på stort och tävlade om vem som kunde dricka mest ur... tratten(!)


Jag och Sandra nöjde oss med att dricka fanta ur plastmuggar :D

Om ni inte har märkt att jag är lång....


Sedan tackade jag och Sandra för den otroligt trevliga festen och åkte hem för att förbereda inför kvällen.

Senare samlades vi hemma hos Sandra, Alexander och Christoffer.


Jag uttryckte min kärlek till mitt hemland genom att kyssa en dalahäst, hehe stackarn blev livrädd.


Sedan kom Sandra ut i sin outfit för kvällen :D Reaktionen säger mer än tusen ord hahaahah



mm sa ju det!



We are the dancing queen's!! Eller rättare sagt jag, Valentin, Mickaela och Sandra är the dancing queen's! Vi dansade loss hela natten lång och hade helt galet roligt! Det var precis vad vi behövde! Men nu börjar allvaret igen. Kram på er!














1 kommentarer:

sandra sa...

Haha, det var det värsta, men tack då =)!! Synd att vi inte fångade våra miner på kort när DU gjorde entré snygging! Puss!

PS! ja, nu jäklar kör vi, pluggiplugg! Lycka till!

Skicka en kommentar