BFF's

Hihi här är jag och världens sötaste Sandra ^^ Vi tog oss en svängom på stan igår tillsammans med Mickaela, Malin samt några utav grabbarna. Var jättetrevligt. Synd bara att jag ska vara sjuk mitt uppe i allt :/ Sedan sov Sandra över hos mig. När vi vaknade insåg vi till våran förskräckelse att hela staden var stängd. ALLA affärer... Kul! Rumänerna firar uppenbarligen något idag och imorgon. Usch jag får leva på pannkakor och nudlar sålänge!

Kramkalas! Hehe jag får alltid böja mig ner på kort :D

Fast inte när Sandras kille är med i bild! Hehe jag undrar varför jag alltid gör sådär med fingrarna.... Tönt!
Kram på er!




2 kommentarer:

Sandra sa...

Vaddå tönt!? Jag tycker du jobbar på bra med dina tecken...ser riktigt coolt ut! Haahaa!

Anonym sa...

Så roligt att ni har kul gumman!

Skicka en kommentar