All alone

Ja då var man ensam hemma då. Killarna har åkt till sverige för att stanna där över lovet. Jag ville sååå gärna komma hem och träffa familj och vänner men plånboken tillåter inte riktigt det plus att jag behöver plugga lite. Till råga på allt gick strömmen idag, kul eftersom jag är helt sjukt mörkrädd! Hemska värld! Men den var tillbaka när jag kom hem från gymmet som tur var. Ska över till Mickaela snart för en filmkväll ^^ Får ta itu med mörkrädslan en annan dag.
Annars händer inte mycket. Mycket att göra i skolan, efter lovet ska jag göra det fruktade kemiprovet. Bara att be en stilla bön. Vi har gått igenom alla ben i skallen och jag antar att det blir en tenta på det också efter lovet.
Har spenderat en del tid på agenturen, mest övning just nu. Hitta sina starka sidor och lära sig att förhålla sig till sig själv. Inte helt lätt måste jag säga. Det är speciellt svårt att hitta sitt uttryck på kort. Sådant som att få ögonen att vara intensiva etc, mycket svårare än jag trodde. Jag har också fått ställa om kosten helt och får släpa mig till det fruktade gymmet 4 ggr i veckan. Vi har pratat om att jag ska vara med i Bukarest fashionweek men ska jag vara ärlig är jag långt ifrån i form för det. :P
Igår var det onsdag och det betyder baracca med sötnosarna! Vi har alltid så sjukt trevligt. Så skönt att ha en liten oas i den jobbiga veckan ^^



Utan tvekan världens skönaste gäng!


Och här har vi grabbarna. Saknar dem redan. Hehe, historien bakom outfiten är som sådan att Ola fick ett infall och tyckte att alla skulle ha samma roliga utstyrsel på bowlingen den kvällen. Ni kan gissa om folk fick sig ett gott skratt :D
Kram på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar