Skull


Imorgon är det anatomiprov på skallen. Just nu känner jag mig ganska lugn men är det något jag har lärt mig så är det att man aldrig kan vara säker. Tycker att detta är det roligaste och mest intressanta vi har läst om hittills och hoppas på en tia.
Förövrigt är jag fortfarande sjuk. Stannade hemma från skolan idag. Det är ganska tungt att missa lektioner eftersom man måste ta igen dem samt betala för dem, även om man har läkarintyg. Imorgon ska jag gå och besöka en läkare efter skolan så att jag kan få reda på vad det är för fel på mig. Känns lite konstigt att jag har varit sjuk i två veckor. Nu på senaste har jag fått en mördarhosta som håller mig vaken hela nätterna. Usch är så trött på det nu! :/ Hoppas att jag får penicillin eller liknande imorgon. Nästa vecka blir det till att ta i med hårdhandskarna när det gäller skolan och träningen. Bara jag är frisk tills dess.
Har börjat spela ett nytt spel, eller nytt och nytt det är ca 3 år gammalt men nu har tvåan kommit ut så jag vill ha spelat det från början. Det heter Chronicles of Riddic och sägs vara jättebra. Vi får väl se :D Kram på er och önska mig lycka till!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig gumman. Kram mamma

Skicka en kommentar