Orättvist!

Nu vill jag bli frisk!

Jaha, då var detta lovet slut och jag har varit sjuk från dag ett. Detta lovet skulle jag komma igång med träningen och plugga massor inför proven vi ska ha denna veckan. Men inget blev gjort! Eller lite plugg har jag hunnit med såklart men långt ifrån så mycket som jag borde. Och träna gjorde jag i måndags bara för att vakna upp på tisdagen och känna mig halvt ihjälhamrad. Usch det kunde verkligen inte komma mer olägligt. Det blir bara värre också. Idag föll även en bit av min tand ut, den bara lossnade. Såklart är mina pengar slut också till råga på allt! Jag hoppas att min tur vänder snart. Jag har iallafall turen att ha snälla morföräldrar och en underbar mamma som hjälper till med ekonomin när det blir kärvt. Här kommer lite bilder på de få saker jag har gjort under lovet:

I julius mall var det bröllopstema på gång. Hehe för mig är det nog ett tag kvar innan man börjar tänka på sådant :) Men det är vackert att titta på. Jag och Mikaela vågade oss ner till tokyo i mitten av veckan för att plugga lite på den fruktansvärda biokemin. I veckan som kommer har vi både anatomiprov på skallen samt biokemiprov. Sedan drar snart tentaperioden igång så jag hoppas att jag blir frisk snart så att jag orkar ladda inför den tuffa perioden...

Hoppas alla har det bra. Massa kramar och snörvlingar på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar