"Jul, jul, strålande jul"

Då var man tillbaka i Rumänien igen och skolan sparkade igång med full kraft igår. Prov redan på fredag och nu kör även tentaperioden igång. Fullt ös medvetslös....


Det är svinkallt här, skulle gissa på -14 grader ca. Det gör liksom ont när man andas in. Jaja nog med ångest! Har varit hemma i Sverige under lovet och haft det underbart. En bra batteriladdare det där med att umgås med familjen tycker jag. Har fått bada i riktig mat och riktigt godis så att det räcker för resten av året tror jag (gömmer mig för vågen) Här kommer lite bilder på julfirandet därhemma :D






Roliga julpynt finns det gott om :D






ÄNTLIGEN fick jag vräka i mig riktigt gott godis! Lösgodis FTW!


Skulle nog kunna sätta i mig ett kilo godis utan större svårighet ^^


Oh yeah!


Som vanligt var jag tomte och delade ut alla paket :D



Så här kul har vi på jul :)) Pappa ser glad ut över de fina tofflorna han fick i julklapp ^^





Jag och min osnutna bror igen :P Man kan inte tro att han var pytteliten en gång. På den tiden var jag en elak syster och roade mig bl.a. med att kasta hans snuttefilt över honom så att han inte hittade ut, jag är också ansvarig för den permanenta bulan på hans stackars näsa.... Mohahah (Har dock fått betalt för gammal ost mer än en gång då hans brottningskunskaper överstiger mina.)

Hoppas alla hade en lika trevlig jul! Kram på er.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar