Det lilla jag hann med

Var hemma i ca tre veckor men det känns som att jag inte hann med någonting. Ville spendera mer tid med såväl familj som vänner. Istället stressade jag mig igenom korta möten med alla(nästan alla iallafall) :/ Tid är dyrbar, det gäller att spendera den väl... Här är lite bilder på det jag hann med iallafall =))

Första dagen vaknade jag upp hos pappa där jag blev serverad frukost varje morgon =) Jag bodde både hos honom och mormor och morfar under lovet, tur att man har så många som vill ta hand om en :D Mamma var också hemma med mig nästan hela lovet och vi hittade på en del mys tillsammans :) Önskar att vi hade lite mer gemensamma intressen bara ^^ Vi är som natt och dag. Aktivare människa än min mamma får man leta efter. Väldigt duktig men lite smått frenetisk ibland (vasaloppet!!)


Det blev många goda middagar hemma hos mormor och morfar. Min morfar är mästerkock! Var vääldigt trött de första dagarna som ni ser på bilden. Den långa resan tär mycket på en och min dygnsrytm var mer eller mindre förstörd i början.



Sedan blev det ut och träffa lite vänner. Sillan var först i kvarn. Vi fikade men jag var nog inget speciellt roligt sällskap så trött som jag var :/ Vi bytte fina julklappar innan jag åkte hem och la mig igen :)
Min barndomsvän Marina och jag bor på samma gård hos min pappa så vi umgicks en del :D Kanske lite för mycket... :P Love ya!


Mycket fint kan man säga om sverige men fy sjutton för vädret!! Regnade nästan konstant. Alex + paraply = sant


Här är jag och min äldsta kusin! Sötast i stan är hon (= Hon var med när hennes mamma tvingade mig till stan för att ta hål i mina öron. Kommer ägna ett eget inlägg åt det senare... Tyckte det var jätteläskigt!

Kaffenarkomanen Alex tackar aldrig nej till en stor kopp kaffe.


Träffade såklart Veronica som alltid är lika glammig :D Min lilla pingla!



Västtrafik.... "Ahaaa tidtabellen i busskuren stämmer inte med den på nätet? SYND då får du vänta en halvtimma extra i minusgraderna". På den punkten är Rumänien bättre, man tar taxi överallt och det kostar mindre än att åka svensk spårvagn.


Sist men inte minst fick jag träffa min katt igen!! Han bor numera hos Veronica där han trivs som fisken i vattnet :D Han ser dock inte så entusiastisk ut på bilden...


... Han kanske inte gillade min godnattsång....
Nej nu ska jag kasta mig in i biokemins otroliga värld. Har prov på DNA nu i veckan, likaså i anatomi. Poss!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå gumman. På tal om skidor, idag har jag testat skidor för första gången på många många år. Ramlade 2 ggr. Nu är det full fokus på detta till den 24:e. Kram Mamma

Skicka en kommentar