10 seconds of fame

Idag får man äntligen pusta ut lite. Gjorde behaviour science tentan i morse och det kändes helt okej. Nästa tenta blir den 6:e och då i världshistorien tråååkigaste ämne, Informatics. Efter det är det bara anatomin kvar sedan är alla sluttentor klara för denna terminen.
Idag kom TV reportaget ut om våran utbildning :D Jag säger några meningar om skolan som inte var så genomtänkta, allt skulle gå så fort och jag var helt oförberedd. Jag tycker dock att utbildningen är väldigt bra vilket reportaget också visar:

*

Tänkte passa på att lägga upp lite roliga bilder jag har tagit. För omväxlings skull (= Älskar att fotografera på fritiden och har gjort det sedan jag var ca 15 år. En vanlig modell bland arkiven är Veronica som ni ser:



En riktig katt. Älskar intensiteten i denna bilden. Fångar hennes personlighet väldigt bra.


Detta var i grund och botten en spontanbild, jag fick en impuls och Veronica fick vara så god och sätta sig vid järntorgets fontän medans jag fotade som en galning :D Det blev en ganska häftig effekt tycker jag.


Så var det balen! Veronica sydde själv sin egen balklänning! Jag sminkade henne och fixade hennes hår medans vi tittade på disneyfilmer :) Sedan satte jag ihop en liten serie dagen till ära och detta är några utdrag från den.

Tycker hon blev finare än Askungen!


Hehe, här är en bild jag gjorde av mig själv som alv. Närmare bestämt en "Nightelf". Det är en ras man kan vara i world of warcraft och jag var ganska fast i spelet under den perioden, för att uttrycka det milt :P Gäller att vara kreativ med bilder, på denna har jag tex på mig mitt sängöverkast ^^

Nu ska jag sova sedan blir det att ta tag i all disk man har låtit ligga under de hektiska dagarna som varit. Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alexandra, you looked great!

Anonym sa...

Vad häftigt med repotaget gumman. Jag har tyvärr inget ljud på så jag kan inte höra dig. Måste fixa det. Verkar vara en jättefin skola ni går på.

Kram Mamma

Skicka en kommentar