Fantastisk dag!

Det gick jättebra! Jag fick utbetalning för alla timmar jag har lagt ner och jag kände mig helt säker på alla frågor på  den teoretiska tentan idag. Jag skrev dock fel på en av vitaminerna i mjölk men jag hoppas att det inte ska dra ner mig ifrån tian då labbtentan och alla småprov har gått så bra. Nästa fredag får jag mitt slutbetyg.

Nu måste jag bara pusha lite till. Bara en natt kvar nu med otillräcklig sömn sedan får jag sova ut! Det är stressplugg och repitition på högsta nivå nu inför semiologiprovet imorgon. Det är något jag verkligen är intresserad av så jag hoppas att kunskapen ska klistras fast lite fortare än  allt jag läste inför hygiententan. 

Bara lite till!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gött o höra! Antar att du loggar in på söndagkväll igen då :)

/Tomas

blaklint sa...

men så härlig grattis , ett enormt grattis får jag väl säga ! själv har jag gått och blivit subfebril å mår inget vidare å ja som måste vara frisk ! då det på tisdag gäller :( men ja e glad för din skull ! kram

Alexandra sa...

Tack så mycket! Hoppas du kryar på dig Joanna. Fruktansvärt att bli sjuk när man måste plugga. Och kemi också. Fy. Håller tummarna för att du blir frisk. Ja nu blir det glest igen Tomas. Hoppas på att det blir ljusare för dig och din hälsa snart! Kram på er!

Blaklint sa...

He he tack, har vid detta laget lust att spola ner boken på toaletten usch, men bara detta kvar å sen blir det jullov så skall ja efteråt smygstarta med anatomi , på latin bl.a. Samt histologin tror det kan va smart att göra så då det är mycket korv stoppning :)

Skicka en kommentar