Det blev en åtta i slutbetyg i mcs. Först blev jag lite vemodig att jag inte kammade hem tian som jag hoppats på men det kändes lite bättre att endast en person i klassen hade fått en tia. Då känns en åtta ganska bra i ett ämne som från början kändes fullständigt omöjligt. Det var synd att vi inte hade mer tid. Läraren fick nästan dra provet ifrån mig när tiden var slut, jag satt och räknade på sista uppgiften och fick precis till sista decimalen innan han drog pappret ifrån mig. Hade behövts minst en halvtimme till för så många räkneuppgifter. Men men, nu är det över. Nästa tenta blir epidemiologi den tredje juli och sedan bär det av mot Svea Rike! Nu ska det bli väldigt skönt att få komma hem.


5 kommentarer:

blåklint sa...

men så otroligt roligt för dig ! ...grattis och va stolt över dig själv !

Pia sa...

Grattis gumman. Nu ses vi snart!

Pia sa...

Tänk att dessa två terminer snart är slut. Känns som igår den där dagen i september.....

ullabritt sa...

Du är fantastiskt duktik!
Hälsning Ulla-Britt

Skicka en kommentar