Bära eller brista

Så nervös inför tentan! Jag har löst alla övningsuppgifter, övat på alla formler och repeterat olika grafer från soluppgång till långt efter solnedgång hela veckan nu. Något vettigt borde ju sitta fast i huvudet nu tills tentan. Imorgon kl 10 är det dags. Jag är så orolig att jag inte ska somna. Har vaknat nästan varje natt de sista dagarna av att jag försöker räkna ut formler. Helt kallsvettig. Jag får sån extrem ångest när det gäller saker jag inte är så bra på. Och så är jag orolig för att se ut som en idiot framför läraren.

Önskar att det värsta var över efter denna tentan, men sedan är det teoretiska också som är ännu värre. 

Jag hoppas på att jag får mycket frågor om case control imorgon. Lite p-values och kanske läsa av ett contingency table. Hoppas*


2 kommentarer:

Hanna sa...

LYCKA TILL! Det kommer säkert att gå bra för dig :)

KajJ sa...

Det kommer säkert att gå bra. Du är ju så ambitiös med dina studier. Du kanske ska vara nöjd med det resultat du kan uppnå. Hälsar Kaj

Skicka en kommentar