Vilken tenta!

Medans jag skriver håller de på att lägga upp resultatet för tentan jag gjorde idag på skolans hemsida. Sakta men säkert publicerar de vårt slutbetyg i mcs och spänningen är olidlig! Jag vill ha tian! Jag har pluggat för tian så länge nu. Jag måste få denna möjligheten att bevisa för mig själv att inget är omöjligt!

Nästan halva tentan bestod av räkneuppgifter vilka tar ganska lång tid att räkna ut. Vi hade ca 30 frågor och bara en timme på oss. Jag var helt svettig av all stress. Skrev så att pennan höll på att gå sönder. Jag är så orolig att jag kanske räknat något fel för att jag stressade så mycket.

Om någon timma vet jag hur det gick. Detta hade varit sista tentan nu om det inte var för strulet i epidemiologi. Den ska jag göra om den tredje juli men jag känner mig lugn eftersom jag redan läst på till den och när jag skrev den i fredags kändes det som om det gick jättebra.


Håll nu alla tummar och tår för högsta betyg!


1 kommentarer:

Timbo sa...

Hoppas på det bästa!

Skicka en kommentar