Tråkiga kommentarer

Gud vad trött jag är på alla negativa kommentarer! Ni som känner er irriterade på konceptet att plugga medicin utomlands kan sluta läsa min blogg direkt, ingen tvingar er. Detsamma gäller studenter som studerar/har studerat här i Cluj-Napoca och har väldigt negativa åsikter som ni känner att ni måste uttrycka här, i min blogg. Det finns tusentals forum på nätet där ni kan uttrycka och diskutera era åsikter friskt och jag tycker att ni ska ge utlopp för ert behov av att smutskasta utbildningen där.

I framtiden kommer jag ta bort alla inlägg som jag inte vill ha här på bloggen. Det är sorgligt men det har blivit en nödvändighet. Om ni har något ni känner att ni måste diskutera med mig eller kritisera mig för så snälla maila mig. Jag har inga problem med det och jag svarar gärna på era mail: alexandra_merzolez@hotmail.com

Men som sagt, min blogg ska under inga omständigheter fungera som slagpåse när det gäller medicinutbildningen här i Cluj-Napoca. Jag står fast vid min åsikt gällande utbildningen här. Jag tycker att den är bra (även om vissa saker kan förbättras) och jag har inget tvivel om att vi kommer bli lika duktiga doktorer som dem i Sverige.

Som sagt. Om min blogg upprör eller stör er så är det bara att sluta läsa den. Jag tvingar ingen. Negativa kommentarer kommer tas bort samma sekund som de skickas, utan undantag.



6 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att det är ett jättebra beslut, tycker inte att såna kommentarer ska förstöra din fina blogg! =)

Anonym sa...

kan du inte visa hur stor yoda är nu?

Alexandra sa...

Jag håller med. Kul att du gillar bloggen! Bild på Yoda kommer upp direkt :D

Kramar!

blaklint sa...

Härligt ! Eller snarare på tiden tom jag har tröttnat på att läsa dessa tråkiga kommentarer!
Jag hoppas att du får ta det lugnt nu lite sova gott, ta det lungt, äta gott osv...

Anonym sa...

Bra gjort gumman. Detta är ditt forum, ingen annans. Kram Mamma

Anna-Lena sa...

Vissa kan bara inte skriva något snällt utan måste "racka" ner på allt eller om man råkar uttrycka sig på ett sätt de missförstår allt.
Jag har själv lov att fått sätta in kommentargranskning innan kommenatarerna publiceras för det vara rena påhoppen på andra personer än mig själv på min blogg.
Bara är du är nöjd med det ju gör så är väl allt helt OK. Hoppas du har det bra och att Yoda mår bra!
Kramar!

Skicka en kommentar