Jag klarade det!

Jag klarade biokemin!(glädjetårar)




Det känns ungefär som om jag har vunnit på lotto! Jag kommer ihåg de första lektionerna jag hade i biokemi i ettan. Jag satt med öppen mun längst bak i salen och tänkte att "det här kommer jag aldrig klara, det är lika bra att jag åker hem" Men jag satte båda första och andra biokemitentan och nu är det över! Det var inte lätt men absolut inte omöjligt.

Kunde jag klara biokemin så kan jag klara allt känns det som.

Jag tackar min lyckliga stjärna och hoppas att detta håller i sig!

Hoppas alla får en mysig alla hjärtans dag!

http://www.youtube.com/watch?v=JErVP6xLZwg



4 kommentarer:

elisabeth sa...

Grattis! Läser Din fina blogg i bland! Tror att en av anledningarna till att Du klarade tentan så bra är att Du är duktig på att rita och att tänka i flera dimensioner och perspektiv. Är övertygad om att det hjälper till! Har själv en medicinsk utbildning från ett annat land än Sverige och pluggade biokemi och ritade kartor. Vet hur det kan kännas! Bra gjort och grattis igen!

Anonym sa...

Ett stort grattis gumman. Ännu en utmaning du har klarat. Jag är så stolt över dig och så glad för din skull. //Mamma

Anonym sa...

Stort grattis...å jag som bävar inför mina tentor i gymnasie kemi a och b om tre månader...ha ha ha men brukar tänka att kan andra så kan ja!Men måste kurera mig från min envisa förkyldning först.Njut och unna dig lllittteee AVKOPPLING mvh blaklint

Anonym sa...

Hur kommer det sig att ni får svar efter bara en dag då annars det tar 3 veckor i Sverige att få svar? Så det är sant att ni får jätte lätta frågor som många har nämnt. Inte konstigt att 1-2 året är lätt i rumänien medans 3-4 året vill dem skicka hem er.

Skicka en kommentar