Kan inte tro att det är sant!

Semiologin, farmakologin och patologisk fysiologi är avklarade! Jag har klarat det som jag inte riktigt trodde var möjligt. Jag kan inte tro att det är sant! Äntligen kommer ljuset! Tentaperioden är inte klar ännu men det värsta är över och hittills har jag klarat alla mina sluttentor. Det var ett tag som jag inte trodde att jag skulle klara av denna tentaperioden. Helt sjukt att det har gått så bra! Jag rider på en stor våg av endorfin och adrenalin just nu, jag älskar kicken som kommer med avklarade tentor. känns som om jag kan klara vad som helst!





7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Du är jätte duktig!!!

Anonym sa...

Grattis! Btw. Tror inte det blir Norge på ett tag nu...så jag kanske kan komma ner snart! När du är färdig med tentorna så klart! =D PUSS/ Veronica.

Anonym sa...

Grattis!

blakint sa...

ett jättestort grattis.....

Alexandra sa...

Tack alla! Glädjen är stor här i min lilla lägenhet i Transsylvanien ska ni veta!

Veronica har du läst mitt mail? Jag har lov efter tentaperioden! KOM HIT! Jag behöver mänskligt umgänge! Puss

KajJ sa...

Grattis grattis önskar Mormor och Morfar. Vi skickar en slant till festen.

Skicka en kommentar