Jullov

Äntligen är det jullov! På måndag ska jag börja planera mitt tentaplugg. Jag har tre veckor på mig att förbereda mig inför tentaperioden. Tänkte slänga in ett inlägg om skolan i veckan också. Frågor och svar på det ni undrar mest. Nu ska jag äntligen sova. Har sprungit runt efter hundar hela helgen, tio promenader om dagen, planering av mat, kisstorkning och massor av lek och spring. Hoppas ni har haft en fantastisk helg!

Som sagt jag är helt slut. Hundarna och jag sover tillsammans :D De är så underbara.

Kram och godnatt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag har en sån där wierd fråga. Men asså folk som läser på universitet och inte har ngt förhållande(lång utbildning),, hur klarar dem sig? HAHA tacksam för svaR!!

Alexandra sa...

Ingen aning =) Finns ju många som har/inte har förhållande under sin utbildning. Båda verkar fungera bra ;)

Anonym sa...

Hej, jag undrar hur schemat ser ut för skolan. Jag vet att det variera stort men på en ungefär. Tack i förhand!

Anonym sa...

Åh jag dör vad mysigt ni har det!! Blir sådär lagom avis :) God jul stumpan, ge romeo en extra puss från mig! <3 sandra

Anonym sa...

Hm... mår hundar bra av att få sova med människor i sängen....

Alexandra sa...

Varför skulle de inte göra det? De väljer själva vart de vill sova, jag har dörren öppen till mitt rum.

Skicka en kommentar