Vilket fint väder...INTE

Först av allt: MALIN! Min söta rumskompis som jag saknar helt otroligt mycket, du måste kolla mitt senaste mail på facebook :D Skickade det för lääängesedan, vi måste ju lösa hyran babe! Gå in och läs så fort du ser detta! Sa jag att jag saknar dig?


I onsdags var jag, mamma och Rickard (mammas...kompis^^) ute på moderna museet och tittade på Dalis tavlor. Om jag skulle få träffa någon död kändis så skulle jag utan tvekan välja honom. Och han skulle få måla av mig... Hehe, drömma går ju.



Här är vi, det perfekta paret. Jag hade gärna blivit konstnär. Jag älskar att måla men det är för svårt att fixa mat på bordet med ett sådant yrke. Jag delar dock Dalis fascination för surrealismen. Fast jag hade inte varit fullt så färgglad i min konst. Jag tror det krävs en viss galenskap för att man ska kunna bli en riktigt bra konstnär. Som Dali.. Han hade problem. Minst sagt.

Nu till något helt annat. Halloween!
"Alla barnen gick på halloweenfest utom Alexandra, för hon failade sina tentor till skillnad från de andra"
Mm det är mindre kul men ack så sant. Jag har kul på eran bekostnad iallafall och tänkte lägga upp några av de tuffa outfitsen ni hade på er. Blev riktigt impad. Om någon tycker det är jobbigt att ligga på bloggen så säg till så tar jag bort er :)

Och först ut är vår egen dr. C! Kvällen till ära var han en het snut. Haha klockrent!


Efter denna bilden kommer nog fler killar åka ner till Cluj :D Detta kallar jag outfit!


Och en av mina favoriter, Alex från "a clockwork orange" en mycket fascinerande film. Cred till denna kostymen!

Hahaha Staffan... Vad skulle kunna passa bättre? En galen seriemördare? Ascoolt tycker jag!

Sist men inte minst, Gurra! Jag vet inte vad du var utklädd till men vad hände här!? Du får cred för årets blick hahah!

Kram och godnatt. Jag jobbar hela helgen om någon undrar varför jag inte möglar på msn. Puss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar