Legen....dary!

Hehe, så här såg jag ut tidigare ikväll när jag bakade bröd. Har bestämt mig för att lära mig laga "riktig" mat och det finns ingen bättre lärare än min mamma. Hon kan göra en god middag av vad som helst. Jag tycker inte att köket är roligaste stället att hänga i (som ni ser på bilden) men det är dags att jag lär mig laga bra mat. Det blir nyårslöftet, tillsammans med målen jag har för min träning.


Var hos en kiropraktor idag och kollade min rygg. Den har börjat krångla rejält. Låser sig i tid och otid och gör ont som sjutton. Smärtan sitter i rhomboid musklerna, så det är inte ischias eller så. Känns som om en nerv har kommit i kläm eller något. Han knäckte till mina kotor så att det small till, fruktansvärt obehagligt men det kändes lite bättre efteråt. Han hittade också en skolios . Kul. Ska dit igen på måndag.. Får hoppas att det inte är något allvarligt.


Sist men inte minst. Har fått mail från spelälskare som tipsar om bra spel, så jag fick iden att ranka mina absoluta favoritspel här:

1. Fallout 2

Fallout 2 ligger mig varmt om hjärtat. Ni som varvat det 10 ggr och tagit över new reno i power armor vet vad jag menar ;)

2. Tomb raider 2

Älskar detta spelet pga sentimentala skäl. Tog mig 3 svåra år att varva. Good times..

3. World of warcraft FTW m8s!

Men om du inte spelar det nu så börja INTE!!

4. Den längsta resan

Om du inte har spelat detta spelet så sitt inte här och mögla! Alla som säger sig gilla en bra story i dataspel SKA ha upplevt detta. Skit i grafiken. Jag har fortfarande drömmar om detta spelet. 10 av 10!

5. GTA vice city



Alla vet att detta är det bästa GTA spelet. Det nya är också helt ok.

6. MYST

Utan tvekan det svåraste spelet jag spelat. Gillar de första spelen i serien bäst.
7. Worms

HAhaha sjukt roligt spel! Bättre än CS tom!

8. Max payne

Många har försökt göra liknande spel men det finns bara ett Max payne! Djup story, bra fighter, skön känsla. Kärlek.

9. Half life 2

Ska spelas!
10. Indigo prophecy

Storyn i detta spelet tar det mesta jag spelat. Åter igen, skit i grafiken. Detta ska spelas :D

11. Donkey kong (game boy)

In the dawn of days there was game boy! Hehe jag var fastklistrad vid mitt game boy tills little big adventure kom ut till pc ;)


Det finns tusentals bra spel kvar men dessa är the hall of fame. Säg till om ni saknar något! Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad använder du för kamera? är det en systemkamera? tycker att dina bilder blir väldigt fina

Anonym sa...

hur spelar man WOW och vad är målet med det?

Skicka en kommentar