Hemmaaaaaaaaaaa!!!

Änligen hemma! Ack vilken känsla! God mat, min underbara familj, sommarloov och lugn och ro! Bor just nu hos pappa i Mölndal där jag växte upp. det är så otroligt vackert här på sommaren, det har knappt förändrats sedan jag tog mina första steg här nere på gården. Bara ca 20 meter från vår lägenhet ligger en sjö där vi badar när det blir för varmt och vi har en vacker liten trädgård där vi brukar sitta och äta frukost. Jag kommer utan tvekan bo här när jag ska bilda familj. kan inte tänka mig ett bättre ställe.
Efter den långa resan hem stupade jag i säng, den 8 timmar långa bussresan tar knäcken på en, speciellt på mig som hade vääärldens hosta! Vi snackar kikhosta stuket, jag hostade i intervaller och kunde knappt få luft. Stackars alla passagerare som inte fick sova på 8 timmar, jag är förvånad att de inte slängde av mig :P
På söndag blev jag och min yngsta bror firade eftersom vi hade fyllt år, och presenter satt väldigt bra då jag behöver pengar mer än någonsin och kläder likaså. Fick så mycket fint av min mysiga släkt. Här kommer lite bilder på dagarna som gått:

Jag och lille pappa, jag har världens bästa pappa utan tvekan. Jag vet att jag alltid kan räkna med honom om det skulle vara något. Detsamma gäller mamma såklart!

Spenderar största delen av dagarna med min yngsta bror. Vi har så sjukt kul ihop, han är som min bästa vän (förutom Veronica) Tiderna går så fort, känns som om det var igår han lärde sig krypa och idag skäller han ut killar som kollar på mig för mycket haha!



Tack för alla fina presenter släkten!

Jag och bröderna ^^ Love it! Jag älskar att vara hemma men Göteborg som stad gillar jag inte alls. Dessutom är det gothia! Fy vilket jäkla liv det är på stan!! Hade det inte varit för familj och vänner hade jag nog föredragit Cluj. Sverige må vara rent men sedan är det inte mycket mer..

Mera kort kommer i veckan! kram på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg rygg och snygga axlar men det vore roligare om man fick se hur han såg ut :-)

blupp sa...

Haha. hur kan du föredra cluj före göteborg och framförallt sverige!?? förstår mig inte på vissa i cluj.. :|

Skicka en kommentar