My birthday

Igår fyllde jag 22! Usch, ett steg närmare 30. Har velat stanna i åldern sedan jag var 16 men det är väl bara att acceptera att man åldras :) Jag har varit jättesjuk de senaste dagarna och såklart blir det som värst på min födelsedag. Har en sån fruktansvärt jobbig hosta bla. Vi har så mycket att fixa i veckan också, CSN, lägenhet, packa väskor och allt vi äger så att vi kan flytta.
Hade först tänkt att bara ligga hemma igår men mina vänner hade andra planer! Och tur var det. Vi hade jättekul och jag behövde verkligen komma ut! Är dock ännu sjukare idag, men det var det värt! Här kommer lite bilder:


Först gick vi ett gäng på restaurang och jag blev bjuden på massa god mat. Mums!


Sedan bar det av till de här tjejerna som var sugna på att fira. Till höger är Sandras kompis som hälsar på i Cluj under veckan. Jättemysig tjej, hon tävlar i SM i simning! Imponerande tycker jag.


Sedan kom Valentin och jag fick födelsedagspresenter (= Världens gulligaste små sötnosar!


Jag blev bjuden på champagne och välkomstdrink innan det bar vidare till obsession.

Här har vi en bit av gänget, jag, Valentin och Tess. Vi dansade hela natten lång. Jag hade världens mysigaste och roligaste födelsedag! Tack för det!


Tack för alla fina presenter! Jag fick de små gröna örhängengena av Ola, Cleopatra body lotion och de stora örhängena fick jag av Sandra, Tess och Valentin. De känner mig så väl, jag är väldigt fascinerad av Cleopatra så det passade bra (= Musmattan med tillbehör fick jag av mamma, haha hon är så rolig. Det är ganska känt i min bekantskapskrets att jag älskar Disney. Spelar ingen roll hur gammal jag än är, Disney finns alltid i mitt hjärta. Tack till mormor och morfar också som skickade födelsedagspengar! Det behövs alltid! :D

Tusen tack igen för alla presenter och en underbar födelsedag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar