Första doppet!

Igår åkte jag mamma, mormor och morfar ut till Onsala för att hälsa på lite släktingar som jag inte räffat sedan jag var liten. Det var jättemysigt, vi åt gott och njöt av att få komma ut i havsluften. Vi vågade oss tillochmed på ett första sommardopp. Det var tre år sedan jag badade i havet och jag såg nog ganska rolig ut när jag efter 20 minuter äntligen doppade mig, skrek av panik och simmade hundsim tillbaka till bryggan i ren panik. Men det var otroligt skönt när chocken hade lagt sig. Det var hela 21 grader i vattnet så jag plaskade runt ett bra tag. är kommer lite bilder från dagarna som gått:





Dagen börjar med att jag och lillebror äter frukost hemma på tallkottegatan. Har fortfarande svårt att vänja mig vid lyxen att det bara finns frukost i kylskåpet utan att man själv behövt lyfta ett finger.



Mjo jag vet, min pyjamas är den snyggaste ever, love it :D



Här är en del av det glada gänget från gårdagen. Till vänster är mormors kusin Marie med yngste sonen.



Morfar och mamma var nöjda och belåtna efter doppet.



Synd bara att det var så lite sol!



Här har vi Maries man, Jonas med äldsta sonen.



Yeeeey! Första sommardoppet!


1 kommentarer:

ejjan sa...

grymt ju!
diggar verkligen tanken att plugga till läkare i cluj! verkar ju funka görbra för dej efter o ha scrollat sönder mej genom bloggen.. :)

jag börjar faktiskt nu till hösten o va kan va bättre än en röst från en veteran. :) fick veta att jag kom in för en månad sen ungefär, men dedär me "letter of acceptance" - när dimper den ner i brevlådan egentligen?

aja, du verkar klara dej finfint så köör på bara så hörs vi te hösten (om du inte svarar på detta såklart) :)

Skicka en kommentar