Mamma m.m.


Jag hade inget fotografi med mormor och morfar att lägga upp på min "alla jag saknar" lista tidigare. Men nu har jag det! Här är dom :) Världens bästa morföräldrar. Dom har varit tillsammans i över 40 år! Det ser man inte ofta nu för tiden.

och när jag ändå är igång så vill jag passa på att ge en liten hyllning till min mamma. Min fina lilla mamma. Tack för allting. Ingen kunde ha gjort det bättre. Jag har aldrig saknat något eller känt mig orättvist behandlad av dig (förutom när jag var en snorunge och ville stanna ute alldeles för sent på kvällarna) Du har alltid varit rättvis och du har låtit mig skapa mina egna värderingar här i världen vilket jag tror är viktigt. Det har inte alltid varit lätt att vara min mamma men du hanterade det bättre än de allra flesta skulle ha gjort. Du borde dock inte vara så snäll gämt, jag önskar ibland att jag var hårdare och hade mer skinn på näsan (: Kort och gott tack för allt mamma lilla!


Jag vet, världens vackraste mamma :P (dessutom är hon singel, någon man på 40+ som är intresserad?:D)


Godnatt och kram på er alla!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tack för de fina ordern gumman. Saknar dig jättemycket. PUSS

Roberto sa...

Ja, du har verkligen en fin mamma. Jag är vid 25, går det bra? :D
Jättebra blogg. Började att läsa igår.
Fint.

Skicka en kommentar