Allt jag önskar mig till jul (:





Så mycket man behöver men knappt några pengar att prata om. Då passar det bra med jul! Här kommer min lilla önskelista:


* grey's anatomy for students.

* Presentkort på Zaras (som finns i rumänien också, tack och lov!)

* Stilrena skoltillbehör, mappar, pärmar, massa kollegieblock med hårda pärmar så man kan skriva i dom när man pluggar i sängen eller på en bänk :D)

* En fin skolväska. Gärna i denna stilen:
http://www.uiowa.edu/jmc/undergrad/portfolio.jpg

* Pengar (: Såklart! Behövs alltid.

*

Den bästa julklappen blir att komma hem till Sverige igen, och att få träffa vänner och familj. Känner mig ganska utlämnad i dethär landet. Spännande men väldigt läskigt.
Avslutningsvis för denna dagen (som enbart har bestått av att spela och plugga och äta två ägg) kommer lite bilder på den nya hårfärgen. Skönt att slippa vara blondin i ett land där alla är mörka.





Den sista har jag spexxat till lite:P Godnatt allihopa!

Ps. Jag kan pussla ihop ett skelett! O.o

1 kommentarer:

Matri sa...

Snygg hårfärg!

Finns ingen anledning att piffa upp fotot tycker jag. Originalet ser redan fantastiskt bra ut.

Kul att du vill skriva lite om hur du har det i Rumanänien. Hela familjen följer dina äventyr med spänning.

Det är en helt annan Sandra man ser nu. Ett tydligt tecken på det är önskelistan: Kollegieblock, skolväska, "Grey's Anatomy"!!!!

Fortsätt att skriva, vi kommer att läsa, även om det inte alltid blir kommentarer.

Morbror Mats

Skicka en kommentar