Fåfänga och opålitliga taxichafförer

Ska börja med att påminna om att på nästan alla inlägg får man klicka några gånger på rubriken för atts e alla bilder (:

Har just färgat håret, var ganska trött på att vara en 1,80 lång blondin bland alla mörkhåriga människor. Efter att ha försökt förstå den rumänska bruksanvisningen (med hjälp av bl.a. google) trodde jag att jag förstod hur jag skulle gå till väga. Men NEJ jag är inte "Chockladbrun med stråk av guld" i huvudet. Jag är svart! Läste fel.. Såklart! För varför ha en bruksanvisning som innehåller Engelska liksom!?




Idag är det lördag morgon. Hela dagen skall det pluggas biokemi. Måste fila på sådanna saker som te.x. vad är mol? Ikväll blir det utgång. Söta Sandra har fått vip biljetter till någon klubb som ska ha något event ikväll så det ska bli roligt. Är dock lite läskigt eftersom en av studenterna på skolan råkade ut för ett övergrepp i en taxi förra helgen. En kille som sa sig vara student ville samåka med henne hem vilket hon tyckte var ok. Sedan skar de henne med rakblad, rånade henne och slängde av henne i utkanten av cluj.... En student från våran skola. Men när jag frågar runt så säger de att man kan vara säker om man åker med de kända taxibolagen. Känns ändå jätte läskigt.





Här kommer en bild jag satte ihop när jag hade lite tid över. Bara för skojs skull men det blev ganska häftigt (: Tycker iallafall jag. Har fått höra att jag är väldigt lik denna skådespelaren så jag tyckte det var en rolig parantes:D






Gärna för mig! Tycker hon är väldigt vacker. Nu blir det pannkakor och plugg. Puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar