Har inte haft tid att skriva något nu på ett tag. Det är inte skitsnack att medicinlinjen är tuff. När jag inte äter eller sover så pluggar jag kan man säga. Utbildningen går snabbt framåt, på bara 2 veckor har vi lärt oss hela uppbyggnaden av skelettet och om några veckor kommer första tentan. Ämnet Biokemi är det som oroar mig mest men jag hoppas att jag ska hinna förstå allt innan tentan...






Här är en bild på mig i min fina läkarrock. Alla studenter måste ha på sig den till lektionerna annars får man inte vara med. Hela stan är full med vita rockar, är lite lucia känsla över det hela :) Här kommer lite bilder från förra helgen då man fortfarande hade tid att ta sig utanför dörren.




Här är jag och söta Sandra och bowlar med en del andra svenskar. Var jättekul förutom att jag inte kan spela... Önskar jag kunde lägga upp en film på hur det ser ut när jag kastar ett bowlingklot :D


På lördagskvällen var vi äntligen på obsession som var över förväntningarna. Klubblivet har kommit längre här än i Sverige. Det var spännande men man börjar känna sig lite för gammal för sådant tycker jag.
Nu ska jag göra pannkakor. Tack och hej!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar