Press

Första delen av radiologitentan är klar! Det var riktigt knäckande. Om 30 minuter får vi reda på vilka i klassen som går vidare till den andra delen av tentan som är imorgon. Jag tyckte det gick helt okej. Men jag är jätteskakig inför den praktiska delen imorgon. Det är då vi ska sitta och ha en diskussion med läraren öga mot öga. Jag är mycket bättre på skriftliga tentor. Mest för att jag blir så nervös på de muntliga att jag ibland gör bort mig eller helt glömmer av vad jag ska säga fast jag egentligen vet. Nu är det en kamp mot klockan. Jag ska repetera tills jag inte orkar mer. 

Jag har studerat väldigt hårt inför denna tentan. Skulle jag halka på något litet snedsteg imorgon kommer det gnaga i mig resten av terminen. Det måste bli minst en åtta efter allt det jobb jag lagt ner. Håll tummarna allihopa, nu kör vi! Modulens svåraste tenta är snart avklarad!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar